SEO Pro Academy

Niet gewoon een logo, maar een complete merkidentiteit

Bij het ontwerpen van het logo wilde ik een concept creëren dat verder gaat dan alleen een visueel symbool. Het moest meer zijn dan zomaar een logo. Gedurende het ontwerpproces heb ik verschillende opties uitgewerkt, waaruit drie voorstellen naar voren kwamen. Anne en Eduard hoefden niet lang te twijfelen; één ontwerp sprak hen direct aan.

Het logo is gecreeerd vanuit twee halve cirkels, waarmee zowel de letters S, E en O gemaakt konden worden. Hierdoor is het icoon ontstaan, wat ook als element terugkomt in de huisstijl. Het gebruik van een strak font en een krachtige kleurenschema maakt SEO Pro Academy visueel sterk en zorgt ervoor dat het merk echt tot leven komt!

Uitbreiding met drukwerk en illustraties

En wat vinden zij er nou eigenlijk van?

“Testimonials, as authentic endorsements from satisfied customers, serve as potent social proof, significantly inspiring trust in potential consumers.”

marcella
Marcella Noteboom-Bak

“Testimonials, as authentic endorsements from satisfied customers, serve as potent social proof, significantly inspiring trust in potential consumers.”

marcella
Marcella Noteboom-Bak

“Testimonials, as authentic endorsements from satisfied customers, serve as potent social proof, significantly inspiring trust in potential consumers.”

marcella
Marcella Noteboom-Bak