Björg Nutrition
Toen ik het verhaal van Björg en Edwin hoorde, wist ik meteen dat ik hieraan wilde bijdragen. Hun passie voor sport en gezondheid, gecombineerd met jarenlange ervaring, leidde tot de oprichting van Björg Nutrition. Ze richten zich op een nóg beter en vooral gezond herstel na het sporten, met hoogwaardige ingrediënten die speciaal zijn toegevoegd voor sporters die het beste uit zichzelf willen halen.
Voor dit toffe concept mocht ik de website incl. webshop ontwerpen en het SEO-traject begeleiden. De website is in maart 2024 live gegaan.
Een website mét webshop, volledig afgestemd op het merk.
Het was een uitdaging om een website en webshop te creëren die niet alleen de visie van Björg Nutrition weerspiegelt, maar ook gebruiksvriendelijk en overzichtelijk is.
Bovendien is de website geoptimaliseerd voor snelheid, gebruiksgemak en vindbaarheid in zoekmachines, zodat sporters de juiste producten eenvoudig kunnen vinden en bestellen.
In maart 2024 ging de website live en het resultaat mag er zijn! Met een strak design en krachtige merkuitstraling, sluit de website naadloos aan bij de missie van Björg Nutrition.
Het is tof om te zien hoe het merk groeit en steeds meer sporters bereikt. Ik ben trots dat ik aan dit project heb mogen bijdragen en kijk uit naar de verdere ontwikkeling van Björg Nutrition!
Betere vindbaarheid met SEO
We werken hard aan een betere vindbaarheid voor Björg Nutrition met SEO! Bij de oplevering van de website is gekeken naar de juiste pagina indeling, menustructuur en zijn instellingen voor metatitles en -descriptions per pagina goed gezet. Samen met Bob, onze SEO-specialist, zijn we een traject gestart om de zichtbaarheid van onze website te vergroten. Door wekelijks een blog of een recept te publiceren en de resultaten nauwlettend te monitoren, zorgen we ervoor dat steeds meer mensen Björg Nutrition online kunnen vinden.



En wat vinden zij er nou eigenlijk van?
“Testimonials, as authentic endorsements from satisfied customers, serve as potent social proof, significantly inspiring trust in potential consumers.”

Marcella Noteboom-Bak
“Testimonials, as authentic endorsements from satisfied customers, serve as potent social proof, significantly inspiring trust in potential consumers.”

Marcella Noteboom-Bak
“Testimonials, as authentic endorsements from satisfied customers, serve as potent social proof, significantly inspiring trust in potential consumers.”
